آکورد (دریا) از (احسان خواجه امیری،آلبوم عاشقانه ها)
آکورد (دریا) از (احسان خواجه امیری،آلبوم عاشقانه ها)
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ریتم: 2/4
 

Eb Db Ab Fm

من اینجوری نمیتونم یه سدی بین قلب ماست

Eb Db Eb Fm

تو باید غرق شی در من بفهمی کی دلش دریاست

Eb Db Ab Fm

من اینجوری نمیتونم تو پای من نمیشینی

Eb Db Eb Fm

تو رو اونقدر بخشیدم بزرگیمو نمیبینی

Db Ab Eb Db

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

Fm C Bbm

چقد تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم

Cm Eb Db Fm

من اینجوری دلم خوش نیست شبم با تو هم مرزه

Eb Ab Bbm

بهشتم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه

Cm Eb Db Fm

من اینجوری نمیتونم تو اینجایی و من تنهام

C Eb Db Bbm

دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت میخوام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: